Niniejsza Polityka cookies, stanowi uzupełnienie Polityki Prywatności w zakresie przetwarzania danych osobowych z użyciem plików cookies oraz innych technologii internetowych
Niniejsza Polityka cookies dotyczy wykorzystywania plików „cookies”, pixeli (kody pikselowe) oraz stosowania innych technologii internetowych oraz przetwarzaniu danych osobowych za ich pomocą, które stosowane są na stronie internetowej https://lubin.cupra.pl zwanej „Serwisem” lub „stroną internetową”. Wydawcami strony są:
W niniejszej Polityce znajdują się informacje o tym:
Administratorami danych osobowych przetwarzanych poprzez ww. stronę internetową są:
Adres: Volkswagen Group Polska sp. z o.o. Poznań (61-037), ul. Krańcowa 44
Strona: www.vw-group.pl
E-mail: daneosobowe@vw-group.pl
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych VGP:
E-mail: iod@vw-group.pl
Adres: Volkswagen Group Polska sp. z o.o. Poznań (61-037), ul. Krańcowa 44, z dopiskiem „IOD”.
Adres: Auto Salon Świtoń-Paczkowski Sp. z o.o. Lubin (59-301), ul. Marii Skłodowskiej-Curie 97D
Strona: www.switon-paczkowski.pl/lubin
E-mail: iod@switon-paczkowski.pl
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Auto Salon Świtoń-Paczkowski Sp. z o.o.:
E-mail: iod@switon-paczkowski.pl
Adres: Auto Salon Świtoń-Paczkowski Sp. z o.o. Lubin (59-301), ul. Marii Skłodowskiej-Curie 97D, z dopiskiem „IOD”
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) oraz pozostałe technologie internetowe są wykorzystywane na niniejszej stronie przez Administratorów (VGP lub Auto Salon Świtoń-Paczkowski Sp. z o.o.) w określonym zakresie i celu wskazanych poniżej.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu (np. komputerze, tablecie, smartphonie) i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu.
Cookies nie są szkodliwe dla Użytkowników czy ich urządzeń, nie wpływają niekorzystnie na ich działanie. Nie powodują też zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach.
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są
w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies (cookies mogą pozostawać na urządzeniu Użytkownika przez różne okresy czasu – może to być czas trwania sesji, albo ustawiony czas istnienia) lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
W ramach Serwisu stosowane są następujące pliki cookies:
Administrator cookies | Dostawca cookies | Nazwa Cookies | Ważność | Typ | Własne / 3rd party |
---|---|---|---|---|---|
Volkswagen Group Polska | Volkswagen Group Polska | vw-modele-showroom-source | 12 miesięcy | Trwałe | Własne |
Volkswagen Group Polska | Volkswagen Group Polska | cud-announcement-closed | Sesja | Sesyjne | Własne |
Administrator cookies | Dostawca cookies | Nazwa Cookies | Ważność | Typ | Własne / 3rd party |
---|---|---|---|---|---|
Auto Salon Świtoń-Paczkowski Sp. z o.o. | _ga | 2 lata | Trwałe | 3rd party | |
Auto Salon Świtoń-Paczkowski Sp. z o.o. | _gid | 24 godziny | Sesyjne | 3rd party |
Administrator cookies | Dostawca cookies | Nazwa Cookies | Ważność | Typ | Własne / 3rd party |
---|
Administrator cookies | Dostawca cookies | Nazwa Cookies | Ważność | Typ | Własne / 3rd party |
---|---|---|---|---|---|
Auto Salon Świtoń-Paczkowski Sp. z o.o. | Facebook _fbp | 90 dni | Trwałe | 3rd party | |
Auto Salon Świtoń-Paczkowski Sp. z o.o. | __gads | 13 miesięcy | Trwałe | 3rd party | |
Auto Salon Świtoń-Paczkowski Sp. z o.o. | _gcl_au | 90 dni | Sesyjne | 3rd party |
Poza własnymi plikami cookies, na stronie internetowej mogą być wykorzystywane tzw. (ang.) third party cookies (ciasteczka stron trzecich) umieszczanych za pośrednictwem naszej strony przez naszych dostawców reklamowych. Wykorzystywane są do zapewniania na stronie internetowej lub za pośrednictwem strony internetowej właściwości lub funkcji pochodzących od stron trzecich, (np. funkcje i treści reklamowe, filmy i usługi analityki strony internetowej).
Zwracamy uwagę na fakt, iż w zależności od używanej strony internetowej lub aplikacji mobilnej, rodzaj oraz ilość plików cookies może się różnić.
Pixel to kod oprogramowania, który pozwala śledzić Użytkowników i ich zachowanie na stronach internetowych, na których rozmieszczono piksele. Może to być podstawowe śledzenie czy Użytkownik odwiedził stronę internetową, aż do szczegółowego śledzenia działań, takich jak dodanie produktu do koszyka, wybranie produktu, wysłanie formularza itp. Piksel może przesłać zgromadzone informacje stronie trzeciej, tj. do dostawcy kodu.
Cookies identyfikują dane urządzenia i przeglądarki używane do przeglądania stron internetowych
– pozwalają np. dowiedzieć się czy dane urządzenie odwiedzało już stronę. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
W ramach Serwisu możemy przetwarzać dane dotyczące sposobu korzystania z witryny za pomocą komputera, tabletu czy smartphona lub innego urządzenia, za pomocą którego uzyskujesz dostęp do stron internetowych. Niektóre z tych danych, w połączeniu z innymi danymi, mogą stanowić dane osobowe.
Za pomocą stosowanych technologii internetowych możemy przetwarzać np.:
W związku z dostępem do naszego serwisu dane z urządzenia końcowego przetwarzane są w sposób zautomatyzowany w związku z jego wywołaniem lub wykonywaniem aktywności na stronie, dzięki czemu wydawca jako administrator danych ocenia niektóre czynniki dotyczące osób fizycznych, aby poprzez analizę ich zachowania antycypować przyszłe zachowanie, jednakże bez podejmowania istotnych decyzji dotyczących Użytkownika.
Wykorzystujemy stosowane technologie internetowe do:
Przetwarzanie danych osobowych pochodzących z plików cookies lub podobnych technologii na naszej stronie internetowej w celach zapewnienia funkcjonowania strony, dostosowania strony internetowej do preferencji Użytkownika, celach analitycznych, odbywa się na podstawie naszego uzasadnionego interesu
W każdej chwili Użytkownik może zmienić ustawienia cookies oraz wyrazić swój sprzeciw na przetwarzanie jego danych osobowych zmieniając ustawienia plików cookies na naszej stronie poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub skorzystanie z innych sposobów pozwalających na zmianę ustawień cookies opisanych w punkcie VI poniżej.
Informujemy, iż na naszej stronie internetowej korzystamy z usług i narzędzi dostawców zewnętrznych, w szczególności w zakresie związanym z dostarczaniem usług dostępnych za pośrednictwem strony oraz z analityką. Dostawcy poszczególnych cookies lub innych technologii wskazani są na w/w listach.
Poniżej opisujemy wybrane narzędzia naszych dostawców służące:
Google Analytics
Korzystamy z narzędzi Google Analytics, które zbierają anonimowe informacje na temat odwiedzin Użytkownika w Serwisie, takie jak podstrony, które wyświetlił, czas, jaki spędził w serwisie czy przejścia pomiędzy poszczególnymi stronami w celu generowania anonimowych statystyk dotyczących funkcjonowania stron oraz umożliwienia analizy aktywności na stronie internetowej tak, aby jak najlepiej dopasować naszą ofertę do potrzeb Użytkowników. W tym celu wykorzystywane są pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google Analytics. Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA
https://policies.google.com/privacy?hl=plGoogle Ads
Korzystamy z narzędzi służących do celów reklamowych oraz re-marketingowych. W tym celu wykorzystywane są pliki cookies firmy Google dotyczące usług DoubleClick (DoubleClick Campaign Manager, Doubleclick Bid Manager, DoubleClick Search, DoubleClick Floodlight). Zewnętrzni dostawcy, instalują odpowiedni kod lub pixel, aby pobrać informacje o aktywności Użytkownika w Serwisach i następnie na tej podstawie Użytkownikowi, który odwiedził nasze Serwisy, wyświetlają się nasze reklamy na innych stronach internetowych należących do sieci reklamowej naszych zewnętrznych dostawców (tzw. remarketing), a także zbierają informacje na temat wykonanej kampanii, wykonują analitykę stron oraz analizują segmenty.
https://policies.google.com/technologies/ads?hl=plGoogle Adwords
Korzystamy z narzędzi Google AdWords, dzięki czemu możemy prezentować naszą ofertę w obrębie wyszukiwarki Google oraz na witrynach, które są częścią sieci reklamowej Google. Użytkownikowi wpisującemu określone hasła w wyszukiwarce wyświetlana może zostać nasza reklama skorelowana z wpisanym hasłem. W ramach Google AdWords analizujemy skuteczność reklam publikowanych na stronach Google, co pozwala lepiej dopasować nam ofertę do oczekiwań Użytkowników. Po kliknięciu na baner ogłoszenia publikowanego przez Google na komputerze Użytkownika zapisywane są pliki cookies w ramach AdWords. Pozyskiwane są jedynie informacje statystyczne służące identyfikacji banera reklamowego.
Facebook Pixel
Jest to narzędzie, które pomaga nam mierzyć skuteczność reklam na podstawie analizy działań podejmowanych przez Użytkowników w naszym serwisie. Dane z piksela wykorzystujemy m.in. do: emisji reklam wśród właściwej grupy odbiorców, tworzenia grup odbiorców reklam, w tym tzw. look-alike, analizowania tego, co zdarzyło się w wyniku kliknięcia w reklamę zarówno za pośrednictwem narzędzi reklamowych Facebook jak i w serwisie, używania innych narzędzi reklamowych Facebook, jak np. custom audience. Facebook Inc., 1601 S. California Ave, Palo Alto, CA 94304, USA
https://pl-pl.facebook.com/privacy/explanationFacebook Custom Audience
Jest to narzędzie remarketingowe, służące do wyświetlania reklamy opartej na zainteresowaniach w ramach sieci społecznościowej Facebook lub innych witryn, które również używają tego narzędzia. Przeglądarka użytkownika automatycznie nawiązuje bezpośrednie połączenie z serwerem Facebook. Wedle naszej najlepszej wiedzy przez integrację Facebook Custom Audiences, Facebook otrzymuje takie informacje jak: data i godzina dostępu, strona którą odwiedził Użytkownik lub kliknięcie w naszą reklamę, adres IP, nazwa domeny, niezależnie czy Użytkownik jest zarejestrowany lub zalogowany w serwisie Facebook (nie mamy jednak wpływu na zakres i dalsze wykorzystanie danych, zebranych przez Facebook za pomocą tego narzędzia). Jeśli użytkownik jest zarejestrowany w serwisie Facebook, Facebook może powiązać wizytę użytkownika z jego kontem. Jeżeli Państwa konto w serwisie Facebook spełnia określone, zdefiniowane wcześniej przez nas parametry (np. wiek, płeć, region), a tym samym jest częścią naszej określonej grupy docelowej (tzw. „Audience“), w serwisie Facebook może zostać Państwu wyświetlona nasza reklama, przygotowana specjalnie dla tej grupy docelowej i odpowiadająca jej zainteresowaniom. Nie poznamy przy tym jednak danych zapisanych na Państwa koncie w serwisie Facebook.
Linki i wtyczki do mediów społecznościowych
Na naszych stronach internetowych lub fanpageach mogą być używane wtyczki sieci społecznościowych podmiotów trzecich, np. Facebook, Instagram, Google+ i Twitter, Youtube, (pluginy lub tzw. „wtyczki” np. „Like” „Udostępnij”), oznaczone za pomocą powszechnie znanych ikon tych sieci. W tym celu na odpowiednich stronach umieszczany jest kod odwołujący się do powyższych sieci. Treść z naszych stron internetowych może zostać przesłana na tę stronę lub do tej usługi. W zależności od ustawień prywatności Użytkownika, może ona być widoczna publicznie lub prywatnie (np. tylko dla znajomych, śledzących lub dla każdego, kto wejdzie na profil Użytkownika). Za pomocą tych wtyczek mogą Państwo jako zalogowany użytkownik tych serwisów udostępniać w ramach tych serwisów stronę, na której się Państwo znajdują. Wtyczka zostanie jednak załadowana dopiero wówczas, jeżeli zainstalują Państwo odpowiednią wtyczkę za pomocą ikony aktywacyjnej. Zawartość wtyczki będzie wówczas przekazywana przez odpowiedni serwis społecznościowy bezpośrednio na Państwa urządzenie końcowe i będzie tam wyświetlana. W przypadku zaznaczenia odpowiedniej opcji wyboru, aktywacja ta będzie obowiązywała na stałe podczas Państwa odwiedzin w naszym serwisie internetowym. W każdej chwili mogą Państwo dezaktywować przyciski, klikając na „Cofnij”. Bez odpowiedniej aktywacji wtyczki pozostaną nieaktywne i nie zostanie utworzone połączenie z serwisami społecznościowymi. Jeżeli aktywowali Państwo używanie wtyczki, wówczas przetwarzamy następujące dane i przekazujemy je do dostawcy wtyczki: (data i godzina dostępu, odwiedzona część naszego serwisu internetowego, adres IP, nazwa domeny). Na naszych stronach internetowych znajdują się także zewnętrzne linki, np. do naszej strony na Facebooku, Twitterze, Instagramie lub do naszego kanału na Youtube. Przy korzystaniu z tych linków Użytkownik opuszcza stronę internetową. Możliwe może być również komunikowanie się z nami za pośrednictwem okienka chatu Facebook (po zalogowaniu się do serwisu Facebook), zamieszczonego bezpośrednio na naszych stronach. VGP nie ma kontroli nad tym, jakie dane gromadzi dostawca wtyczek lub stron serwisów społecznościowych i jak je przetwarza. Aby uzyskać informacje na temat celu i zakresu gromadzenia danych, w tym także plików cookies tam stosowanych, ich dalszego przetwarzania i wykorzystywania przez zewnętrznych dostawców oraz przysługujących Użytkowników praw oraz opcji ustawień ochrony prywatności tych dostawców, Użytkownik może zapoznać się z informacją o ochronie danych odpowiedniego dostawcy.
Hot Jar
Używamy narzędzi firmy Hotjar Ltd., aby lepiej zrozumieć potrzeby i doświadczenie naszych Użytkowników i zoptymalizować nasze usługi internetowe (np. sprawdzić ile czasu spędzają na których stronach, które linki wybierają, co Użytkownicy robią i nie lubią, śledzić ruchy myszką, miejsca klikania, czy w jaki sposób strona jest scrollowania itp.). Hotjar wykorzystuje pliki cookie i inne technologie do zbierania danych o zachowaniu Użytkowników i ich urządzeniach (w szczególności adres IP urządzenia (przechwytywane i przechowywane tylko w formie anonimowej), rozmiar ekranu urządzenia, typ urządzenia (unikalne identyfikatory urządzenia), informacje o przeglądarce, położenie geograficzne (tylko kraj), preferowany język używany do wyświetlania naszej strony internetowej), mapy kliknięć czy inne statyczne wykresy, ale także nagrania sesji. Hotjar przechowuje te informacje w pseudonimizowanym profilu użytkownika. Ani Hotjar, ani my nigdy nie użyjemy tych informacji do identyfikacji poszczególnych użytkowników lub do dopasowania ich do dalszych danych danego użytkownika.
https://www.hotjar.com/legal/policies/privacyGoogle Ads
Google Ads to platforma reklamowa oferowana przez firmę Google, która umożliwia reklamodawcom promowanie swoich produktów, usług i marek w wyszukiwarce Google oraz na różnych stronach internetowych i aplikacjach należących do sieci reklamowej Google. Funkcjonalności usługi Google Ads obejmują: Kampanie reklamowe: Użytkownicy mogą tworzyć kampanie reklamowe, które składają się z różnych rodzajów reklam, takich jak tekstowe, graficzne, wideo czy reklamy na aplikacje mobilne. Mogą określić budżet, ustawić docelowe słowa kluczowe i wybrać grupy odbiorców. Słowa kluczowe: Reklamodawcy mogą wybrać odpowiednie słowa kluczowe, które są związane z ich ofertą, a następnie ich reklamy zostaną wyświetlone w wynikach wyszukiwania, gdy użytkownicy wpiszą te słowa kluczowe. Docelowe grupy odbiorców: Możliwość kierowania reklam do określonych grup odbiorców na podstawie demografii, zachowań online i innych czynników. To pozwala reklamodawcom dotrzeć do odpowiednich osób, zwiększając skuteczność kampanii. Sieć reklamowa: Reklamy Google Ads mogą być wyświetlane na stronach internetowych, które uczestniczą w programie partnerskim Google. Dotarcie do szerokiej grupy odbiorców na różnych stronach internetowych zwiększa zasięg reklamy. Optymalizacja reklam: Platforma Google Ads oferuje narzędzia do monitorowania skuteczności kampanii reklamowych. Reklamodawcy mogą analizować dane dotyczące kliknięć, wyświetleń, konwersji i kosztów, a następnie dostosowywać i optymalizować swoje reklamy w oparciu o te informacje. Na stronach internetowych usługa Google Ads jest wykorzystywana w celu wyświetlania reklam płatnych. Strony internetowe mogą dołączyć do sieci reklamowej Google i umożliwić wyświetlanie reklam na swoich stronach w zamian za wynagrodzenie. Reklamy są dobierane na podstawie kontekstu strony i preferencji użytkownika, co ma na celu zapewnienie jak największej skuteczności reklamodawcom i spersonalizowanego doświadczenia dla użytkowników stron internetowych. Google Ads umożliwia również wyświetlanie reklam na stronach związanych z treścią reklamy, co pozwala reklamodawcom dotrzeć do swojej docelowej grupy odbiorców w kontekście, który jest dla nich istotny.
Google Analytics
Google Analytics to usługa analizy internetowej oferowana przez Google, która dostarcza szczegółowych informacji na temat ruchu na stronach internetowych. Pozwala to użytkownikom monitorować efektywność swojej witryny, zrozumieć zachowanie odwiedzających i podejmować lepsze decyzje biznesowe. Poniżej przedstawiam opis funkcjonalności usługi Google Analytics oraz sposób jej wykorzystania na stronach internetowych. Funkcjonalności usługi Google Analytics obejmują: Śledzenie ruchu: Google Analytics zbiera dane na temat ruchu na stronach internetowych, w tym liczbę odwiedzin, źródło ruchu, miejsce geograficzne użytkowników, używane urządzenia i wiele innych. Pozwala to użytkownikom zrozumieć, skąd pochodzą ich odwiedzający i jak się zachowują na stronie. Analiza zachowań użytkowników: Usługa ta umożliwia śledzenie interakcji użytkowników na stronie, takich jak kliknięcia, przewijanie, czas spędzony na stronie, konwersje itp. Dzięki temu można zidentyfikować popularne obszary strony, które przyciągają uwagę użytkowników, a także te, które wymagają optymalizacji. Segmentacja odbiorców: Google Analytics umożliwia segmentowanie odwiedzających na podstawie różnych czynników, takich jak demografia, zainteresowania czy działania na stronie. To pozwala użytkownikom lepiej zrozumieć swoje grupy docelowe i dostosować treści i strategie marketingowe do ich potrzeb. Konwersje i cele: Użytkownicy mogą ustawić cele, takie jak zakup, rejestracja, wypełnienie formularza itp., i śledzić ich konwersję. Google Analytics dostarcza informacji na temat liczby konwersji, stawek konwersji, wartości transakcji itp., co pozwala użytkownikom ocenić skuteczność swoich działań marketingowych. Raportowanie i analiza: Usługa Google Analytics oferuje rozbudowane narzędzia raportowania i analizy danych. Użytkownicy mogą tworzyć spersonalizowane raporty, wykresy i segmenty, aby lepiej zrozumieć swoje dane i wyciągnąć wnioski. Można również skonfigurować powiadomienia i alerty, aby otrzymywać aktualne informacje o wybranych metrykach.
Pixel Facebook
Pixel Facebook to narzędzie śledzenia i analizy danych oferowane przez Facebook. Służy ono do monitorowania aktywności użytkowników na stronach internetowych oraz do tworzenia kampanii reklamowych w oparciu o zebrane informacje. Poniżej przedstawiam opis funkcjonalności Pixela Facebook oraz jego wykorzystanie na stronach internetowych. Funkcjonalności Pixela Facebook obejmują: Śledzenie konwersji: Pixel Facebook umożliwia monitorowanie różnych rodzajów konwersji na stronach internetowych, takich jak zakupy, rejestracje, wypełnianie formularzy, pobieranie plików itp. Dzięki temu reklamodawcy mogą dowiedzieć się, jak skuteczne są ich kampanie reklamowe i jakie działania prowadzą do konwersji. Remarketing: Pixel Facebook umożliwia tworzenie list remarketingowych, które zawierają użytkowników, którzy odwiedzili stronę internetową. Reklamodawcy mogą następnie wykorzystać te listy do wyświetlania spersonalizowanych reklam tym użytkownikom na Facebooku, zwiększając szanse na konwersję. Optymalizacja kampanii: Dzięki Pixelowi Facebook reklamodawcy mogą optymalizować swoje kampanie reklamowe, na przykład poprzez śledzenie akcji użytkowników na stronie po kliknięciu w reklamę. Te informacje pozwalają dostosować strategie reklamowe, docierać do bardziej zainteresowanych odbiorców i zwiększać skuteczność kampanii. Analiza danych: Pixel Facebook dostarcza również dane analityczne dotyczące ruchu na stronie, takie jak liczba odwiedzin, zachowania użytkowników, wartość konwersji itp. Reklamodawcy mogą analizować te dane, tworzyć raporty i wyciągać wnioski, aby lepiej zrozumieć efektywność swoich kampanii reklamowych. Na stronach internetowych Pixel Facebook jest wykorzystywany przez umieszczenie na nich odpowiedniego kodu piksela. Ten kod śledzi aktywność użytkowników, taką jak odwiedzane strony, kliknięcia w przyciski, złożone zamówienia itp. Zebrane informacje są następnie przesyłane do narzędzia Facebook Ads, gdzie reklamodawcy mogą je wykorzystać do tworzenia spersonalizowanych kampanii reklamowych oraz do monitorowania skuteczności swoich działań marketingowych. Pixel Facebook umożliwia więc lepsze targetowanie reklam oraz optymalizację działań reklamowych na podstawie danych dotyczących zachowania użytkowników na stronie.
Przetwarzanie danych poza EOG
W związku z możliwością udostępniania danych zbieranych przy pomocy cookies naszych dostawców zewnętrznych, informujemy, iż niektóre dane mogą być przekazane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Takie przekazywanie danych może odbywać się na podstawie decyzji w sprawie odpowiedniego stopnia ochrony podjętej przez Komisję Europejską, tj. dla organizacji uczestniczących w programie Tarcza Prywatności (Privacy Shield), lub na podstawie standardowych klauzul umownych zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej albo na podstawie Państwa wyraźnej zgody. Jednocześnie wskazujemy, iż Google LLC, posiada certyfikat EU-US-Privacy Shield. W ramach umowy pomiędzy USA a Komisją Europejską ta ostatnia stwierdziła odpowiedni poziom ochrony danych w przypadku przedsiębiorstw posiadających certyfikat Privacy Shield.
Więcej informacji w tym zakresie można uzyskać kontaktując się naszym IOD.
W każdej chwili Użytkownik może zmienić swoje ustawienia cookies oraz wyrazić swój sprzeciw w zakresie wykorzystywania przez nas lub naszych partnerów danych zawartych w plikach cookies lub innych podobnych technologiach, korzystając z narzędzia do zarządzania zgodą na pliki cookies - poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub skorzystanie z innych sposobów pozwalających na zmianę ustawień cookies, wskazanych poniżej.
Można zmienić ustawienia w przeglądarce, tak by żądała akceptacji plików cookies, by akceptowała lub odrzucała tylko niektóre rodzaje plików cookies, bądź też odrzucała wszystkie z nich. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej - w opisie funkcji pomocy przeglądarki lub może skontaktować się z producentem oprogramowania odnośnie instrukcji dotyczących wyłączania i usuwania plików cookies.).
Należy pamiętać, że niektóre pliki cookies są niezbędne do funkcjonowania naszych stron internetowych,
a ich usunięcie lub wyłączenie może obniżyć ich funkcjonalność.
Jeżeli w wyniku zmiany ustawień dot. plików cookies zostanie umieszczony tzw. plik cookie opt-out (który służy wyłącznie do identyfikacji sprzeciwu Użytkownika – braku zgody), należy pamiętać, iż plik cookie – opt-out działa tylko w przeglądarce, przy użyciu której został zapisany. Jeśli usuniesz wszystkie cookies lub będziesz używać innej przeglądarki bądź innego urządzenia końcowego, to ustawienia opt-out trzeba dokonać ponownie.
Informacje w jaki sposób dokonać konfiguracji ustawień plików cookies w przykładowych przeglądarkach internetowych znajdziesz tutaj:
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/278835/how-to-delete-cookie-files-in-internet-explorer
https://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek
https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=pl
https://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/
https://support.apple.com/pl-pl/HT201265
Informacje, w jaki sposób dokonać konfiguracji ustawień plików cookies w zakresie urządzeń mobilnych znajdziesz na stronach internetowych producentów najpopularniejszych systemów mobilnych (urządzenia z systemem iOS, Android, Windows Phone, BlackBerry).
Użytkownik może także zmienić ustawienia dot. poszczególnych cookies stosowanych przez naszych zewnętrznych dostawców:
Informacje dodatkowe
Więcej informacji na temat plików cookies i innych technologii śledzenia, w tym tego, jak je wyłączyć, znajduje się na stronie http://wszystkoociasteczkach.pl/
Użytkownik może wyłączyć poszczególnych reklamodawców korzystających z historii wyszukiwania w celu dostarczania internetowych reklam behawioralnych, odwiedzając stronę http://www.youronlinechoices.com/pl/twojewybory
Treść Polityki Prywatności dostępna jest pod adresem https://lubin.cupra.pl/cp-polityka-cookie
Ostatnia aktualizacja: 22.06.2023
Marka CUPRA we zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne, dostępne za dopłatą. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie informacje prezentowane na stronie są aktualne na dzień ich zamieszczania. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Partnerem Marki CUPRA.
Podane ceny obejmują podatek VAT (23%).
Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1)§2 Kodeksu cywilnego oraz art. 43b ust. 2 pkt 2 lit. a-c Ustawy o prawach konsumenta. Z uwagi na ograniczenia parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany, przedstawione kolory mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów.
Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP. Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.cupraofficial.pl/wltp.html.
Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa/energii, emisję CO2 lub zasięg w przypadku samochodów elektrycznych lub hybryd oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.
Zasięg dla samochodów elektrycznych lub zasięg w trybie elektrycznym dla hybryd typu Plug-In może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu.
Cena nie zawiera opłaty za dywany tekstylne oraz torbę na gaśnicę i apteczkę, które są obligatoryjnie dodawane do samochodu. Finalna cena samochodu będzie powiększona o kwotę maksymalnie 700zł brutto.
*Leasing klasyczny. Suma opłat 103% dostępna dla parametrów leasingu: opłata wstępna: 20%, okres leasingu: 36 miesięcy, wartość wykupu: 36 miesięcy - 1%. LEASING KLASYCZNY - Suma opłat 103 - 105% dostępna jest dla następujących parametrów leasingu: opłata wstępna: 20%, okres leasingu: 36 miesięcy, wartość wykupu: 36 miesięcy - 1%. Oferta dla przedsiębiorców. LEASING JAK ABONAMENT - opłata wstępna: 0-30%, okres leasingu: 48 miesięcy, roczny przebieg 10 000 km, finalna rata określona w umowie. Oferta dla przedsiębiorców. Ilekroć mowa jest o miesięcznym koszcie elementu wyposażenia opcjonalnego rozumie się przez to zwiększenie raty miesięcznej CUPRA i CUPRA Leasing Jak Abonament wyliczonej dla przedsiębiorców, przygotowana przez Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o.. Prezentowane miesięczne raty to wartość netto rat dla oferty CUPRA i CUPRA Leasing Jak Abonament. Ceny przyjęte do kalkulacji rat dostępne są w salonach. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Dostępność i warunki produktu mogą ulec zmianie. Warunki produktu określa umowa. Pod nazwą CUPRA Financial Services oferowane są usługi bankowe (przez Volkswagen Bank Polska GmbH sp. z o.o. Oddział w Polsce), usługi leasingowe i mobilność (przez Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o.) oraz usługi ubezpieczeniowe (przez Volkswagen Bank Polska GmbH sp. z o.o. Oddział w Polsce oraz Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy sp. z o.o. działające jako agenci ubezpieczeniowi).
Wszystkie produkowane obecnie samochody marki CUPRA są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów marki Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach: https://www.cupraofficial.pl/serwis/recykling-samochodow.html.